אומאמי - חווית מגורים לאוהבי בישול ואירוח

X

לפרטים נוספים על דירות במתחם אומאמי

טעימה ראשונה מההזדמנות הבאה בנדל"ן

רבים יודעים לראות את התמונה הגדולה, אבל אין ספק שהחוכמה האמיתית היא להבחין במגמות המרתקות שמתרחשות מתחת לפני השטח, רגע לפני הפריצה הגדולה שלהן. קריית אונו כמשל.

מומחי נדל"ן רבים אוהבים את הביטוי "מתחת לרדאר". הם משתמשים בו במטרה לתאר מגמות שרוחשות מתחת לפני השטח, לפני שהעולם כולו נחשף אליהן. יש בביטוי הזה משהו הרפתקני, כמעט מחתרתי. אבל אז מגיע רגע האמת: הרגע שבו מה שמצוי מתחת לרדאר צף אל פני השטח – או מתפוגג לעד.

ורגע מיוחד כזה, שבו כולם מבחינים במה שמעטים ראו קודם לכן, הוא בדיוק השלב שבו מצויים חלקים מסוימים בקרית אונו. הם כבר מעל לרדאר, אבל מתחת לנקודת הרתיחה. והרי ידוע, כי התזמון הוא הכל בחיים. או לפחות הרוב.

אבל נתחיל בתמונה הגדולה: קריית אונו.

קריית אונו, שנולדה בסוף שנות ה-30 של המאה שעברה והפכה לעיר בשנת 1992, זוכה בשנים האחרונות לתנופה שממגנטת אליה ביקושים רבים. העיר, שעל-פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מדורגת במקום 8 מתוך 10 בדירוג החברתי-כלכלי, צומחת כל העת במספר תושביה. כיום היא מתגאה במוסדות חינוך רבים, לצד אתרים בעלי חשיבות תרבותית. וכל זאת, בצמידות ונגישות לצירי תנועה ראשיים.

וכך, על רקע רמת החיים הגבוהה שמציעה העיר, הולכות ומתפתחות בה שכונות חדשות, שבהן נולדות קהילות מגובשות ושוקקות חיים.

זה הזמן להשתדרג לדירת פרימיום מרווחת במגדל E בפרויקט אומאמי וליהנות מפטור מהצמדה למדד!
דירות 3-5 חדרים החל מ- החל מ-2,950,000 ₪

הרגע הנכון: ההווה שמאפשר הצצה למחר

אחת הבולטות שבהן היא שכונת נאות אריאל שרון, המצויה במיקום מנצח, בין כביש גהה לאוניברסיטת בר-אילן וכפר אז"ר. מתוכנן בה פארק רחב-ידיים, מרכז מסחרי שוקק וקריית חינוך. אלו הם אלמנטים חשובים, אפילו הכרחיים, אך המעניין מכל הוא דווקא נקודת הזמן שבה נמצאת בימים אלו השכונה החדשה: ההווה שלה מעיד יותר על ה"מחר" שלה מאשר על הזמן הנוכחי.

השכונה נמצאת בתהליכי אכלוס אינטנסיביים, כאשר רבים מהמצטרפים לשכונה הם בעלי מקצועות חופשיים, בין היתר בתחומי האדריכלות וגם הרפואה, שמבקשים להתגורר קרוב לתל השומר. זוהי קהילה בהתהוות, קהילה שנוצרת ממש בימים אלו. מצד שני, למרות שהשכונה עדיין בתהליכי בנייה, הרי שמי שיחלוף בשעות הערב בכבישים שסביבה, לא יוכל להתעלם מהעובדה שכל הבניינים שבנייתם הסתיימה – מוארים במלואם. והאורות הללו מספרים את כל הסיפור.

כיום ניתן כבר לדמיין בקלות את המראה הסופי של השכונה, שתיהנה מפארק רחב ידיים שיתפרס לכל אורכה ויכלול מבחר אפשרויות פנאי וספורט לכל המשפחה. בנוסף, עתידים לקום בה גני ילדים, בית ספר יסודי, חטיבת ביניים, אולם מופעים גדול, מגרשי ספורט, בתי כנסת ומתחמים נוספים המיועדים לחינוך, קהילה וחברה. נוסף על כך, בזכות העובדה שכל חלקי השכונה נבנים במסגרת תוכנית סדורה להרחבת שטחי המגורים בקריית אונו, הרי מי שירוויחו מכך הם התושבים עצמם. אלו ייהנו מתשתיות חדשות ברמה גבוהה, דרכי גישה נוחות להולכים, לנוסעים ולרוכבים. כמו כן, קרבתה של השכונה לכביש 4 פותחת בפני תושבי השכונה שלל אפשרויות תעסוקה ומסחר ומאפשרת התניידות נוחה לכל הארץ. גם הקו הסגול של הרכבת הקלה יחלוף בעוד שנים ספורות בכניסה לשכונה, מה שיאפשר לתושביה לצעוד דקות ספורות ברגל, להיכנס לתחנה ולהגיע לתל אביב במהירות ובקלות, מבלי לחוות אף לא פקק תנועה אחד בדרך.

זה הזמן להשתדרג לדירת פרימיום מרווחת במגדל E בפרויקט אומאמי וליהנות מפטור מהצמדה למדד!
דירות 3-5 חדרים החל מ- החל מ-2,950,000 ₪

פרויקט אומאמי: חם, חם, לוהט

בעיניי רבים בענף, נחשבת שכונת נאות אריאל שרון כדבר הבא של קריית אונו, כאשר הסיפור הבולט ביותר בה הוא פרויקט אומאמי, הנחשב לפרויקט הדגל של השכונה. נתחיל מהשורה התחתונה: אם דיברנו על הצצה לעתיד בזמן הווה, הרי ששניים מתוך ששת הבניינים בפרויקט כבר בנויים ומאוכלסים, מה שמאפשר הזדמנות ייחודית לחוות בביקור קצר את חוויית המגורים הממשית, בפועל, ומצד שני – לרכוש דירה שנמצאת עדיין "על הנייר", וליהנות ממחיר שעדיין לא הגיע למיצוי.

פרויקט אומאמי הוא מבית קרסו נדל"ן הותיקה, והוא כולל כאמור שישה בניינים בני 31 קומות. הוא מציע מגוון של דירות מרווחות בקונספט חדשני, המבוסס על טהרת האירוח והבישול. כחלק בלתי נפרד מקונספט זה, לדירות בפרויקט, ולמטבחים שלהן בפרט, נבחר מפרט טכני בסטנדרט הגבוה ביותר.

בכל אחד ממגדלי המגורים יוקם חדר יין לאחסון וקירור יינות עם תא פרטי לכל משפחה, מכונת קרח תעשייתית וחדר אחסון בו יעמדו לרשות ולשימוש הדיירים ריהוט דקורטיבי לאירוח. מבנה הדירות מאפשר לבשלן לשמור על קשר עין עם הנוכחים בבית ולהיות חלק מהמתרחש בו. כחלק מאותו חיבור משמעותי, מתוכננים ומעוצבים המטבח והסלון כיחידה אחת הוליסטית ומלאת חיים המהווה את לב הדירה. על מנת להעצים את אפשרויות האירוח, נהנית כל אחת מהדירות ממרפסת רחבת ידיים הפונה לנוף מרהיב וכוללות הכנה לגינת תבלינים פרטית עם מערכת השקיה מובנית.

ושוב, אם דיברנו על נקודות זמן ייחודיות – ובעיקר על הרגע הנכון שבו נקודות כאלו מתחילות להופיע על מסך הרדאר – הרי שהתכוונו בדיוק לכך. לרגע שלפני הפריצה הגדולה. או הפריחה הגדולה. תבחרו את הדימוי המועדף עליכם.

זה הזמן להשתדרג לדירת פרימיום מרווחת במגדל E בפרויקט אומאמי וליהנות מפטור מהצמדה למדד!
דירות 3-5 חדרים החל מ- החל מ-2,950,000 ₪

דילוג לתוכן